0085: PAYUDARA MENGGAMBAKAN PERANGAI SEORANG WANITA

Oleh: Hakam Ahmed ElChudrie




Payudara 'Menggambarkan' Perangai Seseorang Wanita 



1. Wanita yang mempunyai payudara besar dan bulat seperti tembikai mungkin bersifat keibuan tetapi sebenarnya membayangkan karakter yang lebih jauh. Wanita jenis ini suka makan dan mau dimanja serta sering dipuji. Bagaimanapun wanita ini tidak mau kerap bersenggama.


2. Bagi lelaki yang mengigninkan seorang isteri yang agak ceria dan sederhana maka mereka bisa memilih wanita yang mempunyai payudara seperti buah lemon yang agak tertonjol dan ketara. Wanita seperti ini penuh dengan keceriaan, malah ada kalanya tertawa sendirian. Mereka senantiasa mnginginkan kehidupan yang seimbang tanpa kejutan.


3. Payudara yang pejal dan bujur seperti nanas menggambarkan wanita yang cerdik, kebiasaannya menumpukan kepada kerjanya tetapi tetap romantik. Mereka juga setia dan jarang wanita yang mempunyai payudara sedemikian cepat jemu dengan tingkah laku kekasihnya.


4. Wanita yang mempunyai payudara seperti limau gedang yang pejal tetapi lembut, kebiasaannya tidak mempunyai prestasi seks yang baik. Mereka mungkin kelihatan menggairahkan tetapi sebenarnya agak menjemukan serta sering mau terperuk di rumah. Jenis ini lebih suka memanjakan kekasih dan mengutamakan kelembutan dan kemesraan daripada seks.


5. Wanita yang memiliki payudara berbentuk orenge jarang naik angin tetapi mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu mengutamakan seks. Manakala wanita yang memiliki payudara kecil seperti buah ceri biasanya agak lucu, amat teruja, cerdik dan menghiburkan, selain pasangan baik untuk kehidupan harian dan agak ghairah.


6. Wanita yang mempunyai payudara berbentuk seperti buah pear adalah wanita yang dapat menumpahkan kasih sayang dalam semua aspek kehidupan dan taat kepada agama. Tetapi kebanyakan wanita seperti ini juga kadang-kadang bisa menduakan suami.



ref: ensiklopedia petuah melayu lama


0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © KAJIAN ISLAM SEPUTAR SEKS - DONK 2014-2015
Ikuti Kami di Facebook & Fans Page